DUNIAKU.....KISAH HIDUPKU

MANUSIA ITU IBARAT PELAKON DI PENTAS DUNIA......

WATAK DAN PERANAN BERUBAH MENGIKUT TAKDIR YANG MENJADI BABAK KEHIDUPAN....

MOGA AKU SENTIASA DIBERI WATAK SEBAGAI SEORANG MANUSIA BERGELAR INSAN...

INSAN YANG KARAKTERNYA SENTIASA BERPAKSIKAN TUHAN.....

Thursday, April 7, 2011

TEMUDUGA BIASISWA PERGURUAN

Pada hari jumaat ini, saya akan menghadiri dan menghadapi temuduga biasiswa perguruan.  Secara jujurnya,saya ingin benar mendapatkan biasiswa ini kerana ia mungkin akan banyak membantu terutamanya dalam perbelanjaan sepanjang pengajian saya.....namun, saya hanya mampu merancang..  rezeki,ajal dan jodoh semua ditentukan oleh Allah swt...justeru, saya mesti berusaha menjadi seorang yang ikhlas dan redha akan segala ketentuan Allah kerana semua yang berlaku pasti wujud jawapan dan hikmah disebaliknya...dan sekarang, saya perlu berusaha membuat persiapan yang rapi agar temuduga tersebut dapat berjalan denga lancar....insyaAllah..