DUNIAKU.....KISAH HIDUPKU

MANUSIA ITU IBARAT PELAKON DI PENTAS DUNIA......

WATAK DAN PERANAN BERUBAH MENGIKUT TAKDIR YANG MENJADI BABAK KEHIDUPAN....

MOGA AKU SENTIASA DIBERI WATAK SEBAGAI SEORANG MANUSIA BERGELAR INSAN...

INSAN YANG KARAKTERNYA SENTIASA BERPAKSIKAN TUHAN.....

Friday, April 8, 2011

SELESAI TEMUDUGA BIASISWA PERGURUAN

sebentar tadi,saya baru sahaja menjalani temuduga biasiswa perguruan....
Alhamdulillah,lepas sudah salah satu cabaran..
saya telah mencuba sebaik mungkin,namun kerana gugup,tergelincir juga saya dalam temuduga tersebut
walaupun begitu, saya sungguh berharap agar saya dipilih untuk menerima biasiswa tersebut..
kerana dengan biasiswa ini,ia sedikit sebanyak membantu saya dari aspek kewangan serta dapat meringankan beban keluarga saya...andaikan ditakdirkan saya bukan antara yang terpilih, 
saya begitu berdoa dan berharap kepada Allah SWT agar dikuatkan semangat dan hati ini 
untuk menerima ketentuanNya....
Moga saya ikhlas menerimanya....Amin